wtorek, 18 października 2022

Szydełkowa małpka

     Szydełkowanie maskotek sprawia mi wielką przyjemność, podobnie jak wykonywanie innych prac dla dzieci.
     Dzisiaj przedstawiam sympatyczną małpkę. Wzór znalazłam na Pinterest,      ale wprowadziłam troszkę własnych modyfikacji. Wydziergałam ją oczywiście      z włóczki Himalaya Dolphin Baby, podobnie jak wszystkie inne szydełkowe maskotki. Małpkę wypchałam antyalergiczną kulką silikonową.






     Obdarowanemu Chłopczykowi małpka bardzo się spodobała i stała się ulubioną przytulanką do zasypiania. 

Pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Słodka małpeczka a jak jest ulubiona przytulanką to dopiero slodziaczek Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto wielu talentów, nie dość że doskonale szyjesz i robisz kartki to jeszcze pięknie dziergasz. Super jest ta małpka a że się dzieciakowi spodobała to dla nas największa radość i pociecha. Poza tym ta włóczka jest rewelacyjna. Super maskotka Ci wyszła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miła małpeczka, Danusiu. Takie ręcznie robione maskotki są najlepsze.
    Pozdrawiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka sympatyczna małpka... :) i jak cudnie że sprawia radość nowemu małemu właścicielowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci ta małpka wyszła, z przyjemnością ją obejrzałam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta małpka ma bardzo czarujący wygląd. Mega miły uśmiech, idealna do zasypiania. Zdecydowanie zasługuje, by być ulubieńcem do zasypiania, ma w sobie mega czar, taka urocza. Mnie się wydaje, że nawet w spojrzeniu ma coś ujmującego, mega urocza małpka, taka budząca uśmiech i poczucie typu...bądź spokojny, jestem obok i będzie dobrze. :) 
    Pięknego dnia Ci życzę, przytulam. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodka małpeczka, idealna dla malucha. Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza małpeczka i wcale nie dziwi mnie, że dziecku spodobała się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkoszna, nic tylko przyytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małpka jest cudna :).

    Kolejny raz mi szkoda, że nie potrafię szydełkować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna! Moja córcia też uwielbia małpki. Wszystko zaczęło się od kiedy zaczęła oglądać "Ciekawskiego George'a" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, słodka i bardzo przytulaśna:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Małpka prześliczna i tak mnie rozczuliło, że to prezent dla chłopca.
    Kiedyś mój kuzyn dostał małpkę - maskotkę. To była jego ukochana zabawka. Dziś to już dojrzały mężczyzna i kto wie, może ma jeszcze tę zabawkę, spraną, połataną...
    Zrobiona przez Ciebie małpka ma przyjemne, ciepłe kolory i uśmiechniętą minkę. Słodziak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze zwierzątko :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodziak😄 Radość chłopczyka jest zapewne przeogromna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna małpka!!! Ja również ostatnio z szydełkiem w dłoni spędzam wolne chwilę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...