środa, 5 października 2022

Matka Boża z Dzieciątkiem - haft krzyżykowy

     Pochwalę się dzisiaj obrazem, który haftowałam krzyżykami przez pięć miesięcy. To obraz Matki Boskiej z Dzieciątkiem. Wykonałam go w prezencie dla wyjątkowej Pary Młodej. Obraz jest dosyć duży. Jego wielkość to 198 na 265 krzyżyków. Haftowałam go muliną DMC.
     Wyprany i wyprasowany haft wyglądał tak:


 

Tył haftu podkleiłam flizeliną. Takie podklejenie flizeliną świetnie usztywnia obraz i zapobiega marszczeniu płótna.

 


A poniżej już obraz oprawiony przez fachowca:

 






     Obdarowanym obraz bardzo się spodobał, co cieszy najbardziej. 

Pozdrawiam serdecznie:)

19 komentarzy:

  1. Danusiu prawie wszystkie swoje hafty podklejam flizeliną To doskonały sposób na usztywnienie haftu. Dla Ciebie jestem pełna podziwu że dałaś radę go wyszyć . Ja nie cierpię wyszywać dużych powierzchni tym samym kolorem a Tobie się to udało. Oprawiony obrazek jest genialnym prezentem !!
    Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft . Dzieki za podpowiedź z podklejeniem flizeliną . Ma kilka starych haftowanych jeszcze przez moją mamę haftów podkleje je dla wzmocnienia. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, dzieło sztuki, przepiękny obraz, taki obraz musi się podobać.Czy jest coś czego nie potrafisz ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaki cudny :) zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu , piękny jeszcze raz piękny , dzięki za podpowiedz z flizeliną

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Danusiu. Brawo za cierpliwość i wytrwałość. Nie jednemu by się znudziło takie wyzwanie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obraz <3 Na pewno kosztował Cię dużo pracy, ale efekt jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft. :)
    Na pierwszy rzut oka wygląda jak malowany. :)
    Oprawa świetnie dopełniła całość.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna pamiątka. Podziwiam za wytrwałość w wyszywaniu tak ogromnego obrazu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa pamiątka, dla mnie i tak szybko ją wyszylas

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft.Widac ile pracy zostało w niego włożone. Wielkie brawa! Nie dziwię się że obdarowana zachwycona, nie mogło być inaczej :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu to jest majstersztyk xxx! 🙂 Podziwiam szczerze za cierpliwość, ilość xxx i piękno tego obrazu.
    Pozdrawiam serdecznie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie to wyszło Danusiu, to cudny obraz. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O flizelinie nie wiedziałam więc dzięki za podpowiedź, haft cudny i Twoje serducho w niego włożone!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest ten haft. Widać że kosztował Ciebie wiele pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny hafcik. Czasami samemu chce się tak przytulić do Mateńki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...