środa, 20 stycznia 2021

Szydełkowa chusta SisLove (Short) III

      W dzisiejszym poście pokażę kolejną wydzierganą przeze mnie chustę według wzoru SisLove ( wersja skrócona) od Sis Homemade. 

     Do wykonania tej chusty również wykorzystałam włóczkę YarnArt Flowers 1000 m. Kolorystyka chusty jest zupełnie inna niż poprzednich, które robiłam. Chustę wydziergałam dla mojej siostry i to ona wybrała sobie właśnie takie kolorki włóczki.
     Chusta ma nieco więcej rzędów niż jest we wzorze i troszeczkę inne zakończenie. Po blokowaniu długi bok chusty ma około 190cm, natomiast krótsze boki po 120 cm. 






      

     Dzierganie chust jeszcze mi się nie znudziło. Powstaje kolejna :)

Pozdrawiam serdecznie:)

26 komentarzy:

  1. To je nádhera. Zdravím do Polska. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, kolorki też piękne ,jedziesz pełna para,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór, śliczne kolory, śliczna chusta! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna! To połączenie kolorów też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak chusty uzależniają, wiem coś o tym :)). Teraz dziergam zmodyfikowaną Secret Paths :)).
    Pięknie wyszło! Kolory ładnie przechodzą, cudny efekt!
    Buziaki Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna aż mi dech zaparlo z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu jest pięknie , jestem pełna podziwu nad zestawieniem kolorystycznym jak i wielkością jaka powstała ze 100 0m kokonka. Ja tak ściśle robię, że chyba bym miała połowę mniejszą. Brawo !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękno twoich kolorów i wzorów dziewiarskich ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna chusta; kolorystyka zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu kolejne cudeńko! Chusta jest przepiękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jest! też tak za mną chodzi żeby ją zrobić. piękny ma ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna chusta, ciekawy wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, chusta przepiękna - robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolorki, a chusta wyszła pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna jest ta chusta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest :) i fajnie ze sprawia Ci to radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta i super kolorki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, w mojej palecie kolorów, uwielbiam szarości i turkusy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzy mi się kiedyś taka wydziergać. Chyba na emeryturze dopiero. Twoja chusta jest zachwycająca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, piękna chusta! Ciekawe zestawienie kolorystyczne- niebieskości z beżem, dobrze to współgra. I wzór ciekawy. Śliczne Ci wyszła i wcale się nie dziwię, że robisz kolejną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta taka, to moje marzenie. Ale wciąż brak czasu.
    Uściski zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...