środa, 27 stycznia 2021

Trzy pożeracze piżamek

      Spod mojej maszyny nadal wyskakują dobrze Wam znane króliki - pożeracze, czyli schowki na dziecięce piżamki lub inne skarby.

     Uszyte są z bawełnianych tkanin, a wypełnione kulką silikonową. Przypomnę, że mają one dużą kieszeń zamykaną na zamek, w której mieści się dziecięca piżamka. 

     Na dole brzuszka naszyte są imiona dzieci, dla których przeznaczone są pożeracze. Mogą one służyć nie tylko za schowki, ale również jako poduszeczki lub po prostu przytulanki.











 

Pozdrawiam bardzo gorąco:)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam je!!! Zawsze wywołują mój uśmiech :)). Twoje pożeracze piżam są cudowne Danusiu!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam te sympatyczne króliczki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki są nie do pobicia, jak zwykle rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne Danusiu, w każdej wersji wyglądają doskonale.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wspaniałe trio, one Cię kochają .Szyjesz je z miłością. Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze świetne, mam nadzieję, że nowi właściciele zadowoleni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!! podziwiam nieustająco, bo nie lubię aplikacji, a Tobie wychodzą koncertowo;)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne są, myślę, że wiele dzieci by się cieszyło z takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem nimi niezmiennie zachwycona. Mó Patrysio bardzo go lubi ☺️
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiennie jestem pełna podziwu dla Twoich szyciowych wyczynów.
    Śliczne pożeracze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowe i cudowne króliczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę je po raz kolejny i po raz kolejny zachwycają i wywołują uśmiech:) zawsze świetnie Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle Twoje prace są przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, Twój projekt pożeraczy piżam jest doskonały!!!
    Zawsze uśmiecham się do Twoich uszytków:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu jak zawsze kolejne świetne Twoje szycie, co prace to tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...