piątek, 27 listopada 2020

Patchworkowe poduszki z kotkiem i pieskiem

      Witam gorąco! Zaprezentuję dzisiaj kolejne uszyte przeze mnie patchworkowe poduszki, a właściwie poszewki na poduszki, które uszyłam dla Oliwki i Igorka. 

     Wierzchy poszewek zdobią aplikacje pieska i kotka. Znalazło się też miejsce na serduszka i imiona dzieci.  Są one trójwarstwowe, wewnątrz z ociepliną, pikowane wokół aplikacji i po szwach. 

     Tyły poszewek zapinane są na suwak.  Do ich uszycia wykorzystałam tylko bawełniane tkaniny.









 

Mam nadzieję, że poduszeczki spodobały się Właścicielom.

Pozdrawiam serdecznie:)


21 komentarzy:

  1. Piękne i oryginalne teposzewki a kot to prawdziwe cudo. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu jak zawsze perfekcja i cudo. Te aplikacje wychodzą Ci rewelacyjnie !! Na takiej poduszce to tylko kolorowe sny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na mikołajkowy prezent dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jakie milusie podusie!!
    Ta z pieskiem na hulajnodze mnie szczególnie za serce chwyciła, bo ja psiara jestem ;-))
    Ślicznie odszyte, jak zawsze u Ciebie :-)
    Serdecznie pozdrawiam i zdrówka Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne słodziaki wyszły spod z twoich zdolnych rąk.Piekne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotki :) ta z kotkiem jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności!.Gratuluję pomysłowości. Pupile na poduszkach są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękne i oryginalne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są. Wiesz Danusiu, że ja nie szyjąca więc niezmiennie podziwiam cuda które wychodzą spod Twoich łapek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycają mnie twoje aplikacje które dobierasz odpowiednio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne obie, chociaż bliższy memu sercu jest kotek :).
    Buziaki Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace nieustannie mnie zachwycają:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziutkie te podusie Danusiu, pięknie wykonane.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! cudne są, zwlaszcza w tej kombinacji szarosci i bieli z niebieskim i różem :) fantastyczne do dziecinnego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, Twoje uszytki są cudowne! Wszystkie elementy są bardzo starannie wykonane dzięki temu poduszeczki są tak urocze i słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hihi no na sam widok sie uśmiecham a co dopiero po przytuleniu:) cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super poduszki:) Kolorowe i pełne radości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodkie poszewki :) Piękne wykonane i takie przytulaśne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...