czwartek, 12 listopada 2020

Patchworkowa pościel dla Sary i kosmetyczka

      Spod igły mojej maszyny wyszła kolejna patchworkowa pościel, tym razem dla przeuroczej Sary. O jej uszycie poprosiła mnie Bogusia, która prowadzi blog Jaśminowa Pracownia.

     Pościel miała być w kolorystyce szaro - biało -różowej. Wierzchy poszewek na kołderkę i poduszkę są trójwarstwowe, pikowane wokół aplikacji i po szwach. Tyły zapinane na suwak.

      Co do aplikacji, to Bogusia zostawiła mi wolną rękę. Na pościeli zagościła misiowa panienka z motylkiem. Znalazło się też miejsce na kwiatek, gwiazdki oraz imię Właścicielki.









 

     Dodatkowo uszyłam żyrafkę - przytulankę.



 

     Dla Bogusi powstała kosmetyczka. Mam nadzieję, że będzie dobrze służyć.




 Pozdrawiam gorąco:)

26 komentarzy:

  1. Piękną pościel, wszystko dopracowane podziwiam Twoją pracę, ja szyć nie potrafię a co dopiero zrobić takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna pościel dla maluszka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu pościel jak zawsze mistrzostwo. Śliczna ta misiowa dziewczynka, taka radosna :). A kosmetyczna na pewno Bogusi będzie świetnie służyć :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszę tak - to co widzimy na zdfjątkach to mało,ale jak zobaczyłam ten komplecik na zywo, brak słów. Po prostu ja to mam szczęscie a moja Wnusia jeszcze większe, że mamy wśród nas tak niesamowitą i zdolną osóbkę jak Danusia. Kosmetryczka już w użyciu :) Bardzo dziękuję Danusiu jeszcze raz i bardzo serdecznie Cię pozdrawiam także w imieniu Sary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, prześliczny i pełen uroku komplet. I kosmetyczka też bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu wszystko wygląda prześlicznie.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe widzę, że pościele w tonacji szaro biało różowej cieszą się sporym zainteresowaniem :-) Kolejne cudo powstało Jesteś Danusiu kopalnią świetnych pomysłów. Te Twoje aplikacje są rewelacyjne !! A takie trójwarstwowe podusie to ja od Ciebie odgapiłam tylko zamiast aplikacje ładuję tam haft :-) Dla mnie jak zawsze wszystko rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest po prostu bajeczka. Już widzę te wszystkie kolorowe sny. Cudownie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna misiulka ! Wspaniale połączone kolory i wzory :-) Żyrafka też uroczo wygląda :-)Kosmetyczka wspaniała, wszystkie Twoje szyte prace są piękne :-) Pozdrawiam serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jedna piękna pościel na Twoim koncie. Kolory świetne. O aplikacjach nie wspomnę. Super 🥰👌

    OdpowiedzUsuń
  11. Opět jsi vytvořila pěkná dílka. M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze z przyjemnością ogladam Twoje szyjątka :) prawdziwe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wychodzi to szycie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace Danusiu a pościel jest bajeczna. Zawsze podziwiam staranność wykonania, to pełny profesjonalizm.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bym spala pod taką poscielà.Misiunia jest kochana, słodkie sny będzie dziewczę miało.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak to szyjesz ale wiem, że to jest piękne!!! Wszystkie detale są perfekcyjne wykonane a do tego jeszcze maskotka i kosmetyczka. Wielkie słowa uznania dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda tworzysz i tak pięknie wykonane no i bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace piękne. Cudowny komplecik dla dziewczynki i urocza żyrafka.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie prezentuje się ta pościel :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda tworzysz kobietko :) Zachwycające prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O jej! Znów uszyłaś cudną kołderkę. Jest prześliczna!
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo Danusiu, cudo!!! Szyjesz przepiekne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, pod taką pościelą sama bym spała :) kosmetyczka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci to wyszło. Gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...