czwartek, 14 marca 2019

Organizer na kapcie ( II )

     Niedawno poproszono mnie o uszycie organizera na kapcie.
Miał być podobny do tego, który prezentowałam na blogu TUTAJ.
     Głównym kolorem organizera miał być brąz, a aplikacja kapcia miała mieć kolor czerwony.
     Tył usztywniłam sztywnikiem krawieckim oraz ociepliną i wypikowałam
w kratkę. Przód również zawiera wewnątrz ocieplinę, a pikowany jest wokół aplikacji i poniżej lamówki. Dodatkową ozdobą są guziczki w kształcie serduszek.
     Organizer pomieści co najmniej 5- 6 par kapci.







          Organizer bardzo się spodobał, co mnie ogromnie cieszy.

Pozdrawiam gorąco:)


42 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł, sprawdzi się w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny organizer, perfekcyjnie wykonany.Wiadomo,że to na kapcie, bo naszyty ozdobny element to zdradza.A przy tym- jeśli skupić się na nim- wygląda ślicznie z puszkiem i serduszkiem.To takie kobiece! Co za rewelacyjny pomysł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę rewelacyjny organizer na kapcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapcie przechowuję w worku po butach ale taki organizer no to jak mawiał mój sąsiad "to proszę siadać" cudooooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i praktyczny organizer :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No bo jak to by miało być by się nie spodoabał. Jest śliczny! Pozdrawia ciepło Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło super i solidne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i bardzo bardzo praktyczny organizer Danusiu.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu świetny, bardzo praktyczny uszytek . Aplikacja kapcie genialna. Taki Organizer to powinien być w każdym domu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa taki organizer! Bardzo podoba mi się ten pomysł i jak pozwolisz to wykorzystam go u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatna rzecz!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, świetny organizer. przy okazji będzie niebanalną ozdobą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł jest doskonały. Wreszcie wszystko będzie na swoim miejscu. A mnie jeszcze , dodatkowo, wpadł w oko piękny wzór tkaniny. I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i śliczna ozdoba:) Dodatkowo pomocnik w utrzymaniu w ryzach kapci:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i funkcjonalny:) Jak zawsze dopracowany perfekcyjnie:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Praktyczny gadżet...świetnie uszyty, chyba odgapię, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, świetna praca!!! Pozdrawiam weekendowo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu piękny organizer😊 sam w sobie jest ozdobą😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie uszyłaś tego paputka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaki uroczy jest! Podziwiam Twój talent!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu jest świetny ❤. Piękny kolor i wykończenie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kapeć. Bardzo fajna i oryginalna ozdoba do przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, to piękny i bardzo praktyczny organizer. Jesteś wyjątkowo pomysłową Osóbką a Twoje prace zawsze podziwiam z wielką przyjemnością :-) Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały!!! Super pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne rzeczy sie tutaj dzieją, kapeć rewelacyjny,róże super,a kołderka przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny organizer w ślicznym kolorze. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja Danusiu !!! Bardzo praktyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowicie genialny schowek na bambosze. Chyba się zainspiruję, bo ostatnio marudziłam [czyt. moja rodzina była skazana na moje marudzenie], że bolą mnie stopy bo mój synek schował mi moje wygodne kapcie i musiałam chodzić boso a nie lubię po całym dniu na obcasach, a przecież i takie dni się zdarzają. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł i mistrzowskie wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No jak miał się nie spodobać, kiedy on taki śliczny i użyteczny? :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł. Lubię tego typu organizery !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł i wykonanie!
    A jednocześnie ozdoba przedpokoju.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  33. Skvělý nápad a výborně ušitý organizer. M.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...