poniedziałek, 17 września 2018

Patchworkowa poduszka z sercem i koronką

     Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie o uszycie poduszki dla jej
serdecznej przyjaciółki. Miała być koniecznie z imieniem i sercem,
czyli taka "serdeczna" podusia dla serdecznej przyjaciółki.
     Wymyśliłam patchworkowe serce otoczone koronką. Oprócz imienia naszyłam jeszcze ptaszka z "serduszkowym" skrzydełkiem.







     Zgodnie z życzeniem sprawiłam też poduszce specjalny tył:



     Mam nadzieję, że poduszka spodobała się obdarowanej osobie.

Pozdrawiam serdecznie:)

16 komentarzy:

  1. Ale świetna jest - serducho patchworkowe wyszło uroczo - Koleżanka z pewnością będzie nią zachwycona :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduszka i pięknie uszyta no i pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu! Przeurocza i romantyczna podusia - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, z pewnością się spodoba - taki prezent otrzymać - sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje poduszki są niesamowite, pełne detali, kolorowych akcentów...Takie cudo nie może się nie podobać, bo jest obłędnie piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. No wprost genialna , Masz świetne materiały ten tył jest równie fajny jak i przód, choć w przypadku dwóch przyjaciółek to trochę kontrowersyjne :-)
    W poduszeczkach nie masz sobie równych zwłaszcza w tych aplikacjach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje szyjątka. I tym razem podziwiam całym sercem i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pewna, że się spodoba, bo jest po prostu wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje patchworkowe uszytki są zawsze zachwycające! Gratuluję pomysłów i ich wykonania!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna serdeczna podusia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...