sobota, 9 grudnia 2017

Choinkowe dzwoneczki wydziergane szydełkiem

     Witam serdecznie!
I u mnie wreszcie pojawiają się  pierwsze w tym roku ozdoby bożonarodzeniowe.
    Dzisiaj są to szydełkowe dzwoneczki.
Wydziergałam je białym kordonkiem maxi. Niektóre ozdobiłam dodatkowo metalicznymi nitkami w srebrnym, złotym i granatowym kolorze.
     Wszystkie zaopatrzyłam w ozdobne wstążeczki.

     Zestaw trzech dzwoneczków według jednego wzoru:






     A tutaj jeszcze dwa wydziergane według różnych wzorów:




 A teraz wszystkie razem:


     Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was gorąco:)



21 komentarzy:

  1. Śliczne dzwoneczki , fajna ozdoba choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pěkné zvonečky , hezky ozdobí vánoční stromek. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te dzwoneczki :) Cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne! Jak ja dawno nie dzierfalam dzwoneczków... Oj wieki temu. !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu są cudne , zwłaszcza te pierwsze. Ciekawi mnie jak je blokujesz , na czym ? Wzorek na tych pierwszych wygląda dość prosto , ale nie wiem czy moje szydełkowe umiejętności by sobie z nim poradziły :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dzwoneczki!
    Też mam na takie ochotę, ale to już chyba w przyszłym roku...
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Prześliczne dzwoneczki, Te z niebieskimi wstążeczkami bardziej mi się podobają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie!
    ja w bombeczkach siedzę, może dzwoneczki w przyszłym roku zrobię?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudoowne dzwoneczki :))))) Baardzo mi sie podobaja :)) Ojj zapowiadaja sie na prawde Cuuudne Swieta :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu,bardzo piękne są te dzwoneczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzwonki sa prześliczne i pięknie wykończone.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super świąteczne dekoracje!
    Ja jeszcze o dzwonki się nie pokusiłam, wciąż śnieżynki i bombeczki. Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Pięknie będą się prezentować na choince.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, delikatne i pięknie wydziergane, będą wspaniałą ozdobą bożonarodzeniowego drzewka :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne dzwoneczki. Ja mam z poprzednich lat pieknie sie prezentuja na choince

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...