czwartek, 28 grudnia 2017

Bombki zdobione koronkami

     Święta szybko minęły, zdecydowanie za szybko. U mnie na blogu jednak jeszcze świątecznie.
     Tuż przed Wigilią nalazłam trochę czasu i zrobiłam sobie bombki ozdobione gipiurą i koronkami.
     Podziwiałam je na różnych blogach i marzyłam o podobnych.
Udało się, mam, może nie idealne, ale moje własne.
     Są one w dwóch wielkościach. Mniejsze mają średnicę 6 cm, a większe
 są o średnicy 8 cm.














     Przyznam, że bardzo spodobał mi się taki sposób zdobienia bombek.
Zacznę chyba gromadzić koronki z myślą o bombkach na święta za rok.

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne oraz piękne kartki, które otrzymałam od Ani i Splocika.


Pozdrawiam gorąco:)



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

  
       

20 komentarzy:

  1. Danusiu wyglądają pieknie bombki bardzo dziękuję za karteczkę ja jak zwykle opóźnienie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne bombki. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki i najważniejsze ,że własnoręcznie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu cudne są, ja uskuteczniałam produkcję w zeszłym roku i też bardzo fajnie mi się je robiło. Na moją małą choinkę starczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie bombki to mój plan na przyszły rok :) Też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie Danusiu sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te bombki!!! DELIKATNE I ELEGANCKIE!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne bombki! Może i ja sobie zrobię:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, bombki rewelacja, wygladaja bardzo elegancko i wręcz dostojnie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. O panie jakie piekne !!!!! Koronek mam od groma. Chyba sie zarazilam....
    Zycze ci cudownego Nowego Roku.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu! Te bombeczki są Prześliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Zdrowia i samych Pogodnych i Szczęśliwych chwil - Pozdrawiam Cię Noworocznie

      Usuń
  12. Piękne. I do tego pokaźna ilość :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Woww!!!Ale cudne!!!!Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje bombki są bardzo urocze. Życzę ci Szczęśliwego Nowego Roku i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne bombki!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zrobiłas ozdoby na świeta, super świeczniki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...