środa, 19 kwietnia 2017

Kostka sensoryczna Łucji

     Witam!
     Zacznę ten post od podziękowań dla Was za piękne życzenia świąteczne.
Było mi bardzo miło je czytać. Dziękuję bardzo.
Szkoda tylko, że święta tak szybko minęły.
      Dzisiaj chciałam zaprezentować kolejną kostkę sensoryczną.
Uszyłam ją dla małej, prześlicznej Łucji.
      Nie będę się rozpisywać o sposobie wykonania, ponieważ jest on taki sam,
jak poprzednich kostek. Pisałam o tym we wcześniejszych postach TU, TU i TU. Zaznaczę tylko, że bok kostki po uszyciu to 17cm.











     Wiem już, że kostka bardzo się spodobała, a Łucja uwielbia się nią bawić.

Pozdrawiam gorąco:)

30 komentarzy:

  1. Śliczna kostka i fantastyczna gąsienica;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, nie dziwię się że Łucji się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kostka.Podziwiam Twoje zdolności.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Przeurocza jest ta kosteczka, każdy bok taki kolorowy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu jest świetna, zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twoich rączek. Najbardziej podoba mi się na tej kostce to gąsienica z kółeczek, normalnie czad !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna :) Bardzo kolorowa i urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, kolejne cudeńko wyszło spod Twoich dłoni. Super!!
    Bardzo dziękuję za śliczną karteczkę z życzeniami :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna cudowna kostka!!! Pięknie ją ozdobiłaś!!! Jesteś mistrzynią :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz przepiękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowa i sliczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To wspaniała zabawka dla maluszka, ślicznie ją zrobiłaś!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zabawka!

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kostka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, kolejna zabawka godna pochwał, uwielbiam do Ciebie zaglądać, robisz naprawdę "dobrą robotę", która zasługuje na pochwały i podziwianie. Pozwoliłam sobie nominować Twojego bloga do LIEBSTER AVART - jeśli byłabyś zainteresowana dołączeniem do nas, zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, tam zamieściłam wszystkie szczegóły zabawy, zapraszam Cię serdecznie i cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowności! Wspaniale szyjesz!Bardzo cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo twórcza z Ciebie Kobietka. Wspaniała jest ta zabawka! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie odjazd. Masz niewyczerpane pokłady pomysłow. Zeby tak wszystkie dzieciaczki mogły bawic sie takimi cudami a nie tania niebezpieczną chińszczyzną. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kostka . W sam raz dla małego brzdąca :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorowa kostka. Dzieci uwielbiają takie zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lew skradł moje serce - cudowna praca

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja. :) Niech służy małej Łucji w jej rozwoju, a do tego niech będzie jej ulubioną zabawką. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...