wtorek, 25 kwietnia 2017

Anioł stróż - haft krzyżykowy

     Witam Was bardzo serdecznie!
     Wymyśliłam sobie pod koniec lutego, że wyhaftuję dla mojej siostrzenicy aniołka stróża na pamiątkę chrztu świętego. Chrzest był w kwietniu, więc miałam mało czasu. Haftowaniu poświęcałam każdą wolną chwilkę i udało się.
Zdążyłam, obrazek wręczony, a ja mogę go Wam pokazać.


     Nie pokazywałam go w trakcie haftowania, ponieważ moja siostra tu czasem zagląda, a to miała być niespodzianka. Z pośpiechu zapomniałam też zrobić zdjęć przed oprawą, więc będzie chociaż trochę zbliżeń gotowego obrazu.
     Wzór znalazłam gdzieś w internecie. Wielkość samego haftu to 30cm na 40 cm.








     Chciałam jeszcze podziękować za śliczne kartki świąteczne z życzeniami
 Ani i Splocikowi .




   Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze.
Pozdrawiam gorąco:)

42 komentarze:

  1. Krásný dárek pro miminko. Sestra má určitě radost z vyšívaného obrázku. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co ja patrzę? Na coś cudownego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny haft! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu pracowita pszczółko, ależ piękna pamiątka. Wpadam i ogladam wszystkie prace Twojd i podziwiam tylko czasu na pozostawienie dobrego słowa mało. Przytulasy śle

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, bardzo starannie wykonana praca. Zawsze podziwiam osoby o takiej dużej cierpliwości, ten haft wymagał sporego nakładu pracy, jestem pełna podziwu dla pięknego efektu, jaki uzyskałaś. Serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda ten aniołek :) Widać, że włożyłaś w to masę pracy i serca, ale efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu co tu dużo można napisać - po prostu piękny ten Anioł Stróż. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny obrazek, będzie fajną pamiatką:-) Śliczne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek! To się nazywa porządny prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu! Bardzo drogocenny prezent, podarowałaś, Obrazek jest przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. I Aniołek 😇 będzie czuwał. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepszego prezentu chyba nie mogłaś wymyślić. Cudo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anioł Stróż przepiękny - bardzo ładnie zaznaczone rysy twarzy. Super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusi przyznaję że mnie całkowicie zaskoczyłaś tym obrazkiem . Jakoś tak sobie zakodowałam że Ty = maszyna do szycia :-) A tu haft krzyżykowy i to w takiej pięknej oprawie. Cudny jest ten obrazek i na pewno będzie super pamiątka a Anioł Stróż będzie strzegł od złego Twoją siostrzenicę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny, wspaniała pamiątka!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną pamiątkę przygotowałaś, Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyszło! oby ten aniołek dobrze chronił Helenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo serca włozyłaś w stworzenie takiej pamiątki :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny haftowany obraz i pamiątka na lata!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna pamiątka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik piękny:) Podziwiam kunszt i pracowitość:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała praca!!! Gratuluję wytrwałości w tworzeniu i precyzji wykonania. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeuroczy hafcik jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudo! Ileż to wymagało pracy...podziwiam! Twoje prace mają piękny klimat!!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam wiosenne promyki słoneczka -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna pamiątka. Szybko się uporałaś z tym haftem. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu chyba masz magiczny pył, w tak szybkim tempie wszystko tworzysz;)

    OdpowiedzUsuń
  28. °.♪♫╮
    Bordado belíssimo!!! Delicadeza e suavidade nas cores, muita harmonia!!!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ╰⊰✿⊰ه° ·.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny obrazek! Napracowałaś się, ale stworzyłaś wspaniałą pamiątkę dla siostrzenicy. :)
    Podoba mi się ten wzór - idealny na chrzest. ;) A wykonanie jest perfekcyjne.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny obraz :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam ten obrazek ale w haftowanej wersji jeszcze nie widziałam. Jest prześliczny! Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny obrazek i wspaniała pamiatka! Mam słabość do Aniołów Stróżów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny hafcik. ja od jakiegos czasu mysle nad aniołem stróżem dla moich dzieciaczkow ale wzor który mi sie podoba jest bardzo czaspchlonny i bardzo duzo kolorow wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny hafcik. ja od jakiegos czasu mysle nad aniołem stróżem dla moich dzieciaczkow ale wzor który mi sie podoba jest bardzo czaspchlonny i bardzo duzo kolorow wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny haft. Jestem pod wrażeniem precyzji, z jaką go wykonałaś

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...