poniedziałek, 29 lutego 2016

Patchworkowy zestaw salonowy i wyniki candy

     Witajcie! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować komplecik, jaki uszyłam sobie do salonu. Składa się on z patchworkowego bieżnika oraz dwóch poduszek.
     Do jego powstania posłużyły bawełniane tkaniny w odcieniach delikatnych fioletów. Motyw dekoracyjny stanowią wiosenne tulipany.
     Zarówno poszewki, jak i bieżnik są trójwarstwowe, pikowane wokół aplikacji
i po szwach.
     A oto i ów zestaw:












     Wczoraj upłynął termin zapisów do urodzinowego candy na Skrawku Tęczy, a dzisiaj pora na
podanie wyników zabawy. Odbyły się dwa losowania w tradycyjnej formie. Pierwsze wyłoniło zwyciężczynię zabawy, do której powędruje nagroda główna:




     Jest nią Anna Maksymiuk z bloga Krzyżykowe perypetie...

Drugie losowanie wśród osób najczęściej komentujących moje posty wygrała Anna Iwańska z bloga Ręczne Robótki Anny. Powędruje do niej nagroda niespodzianka, która mam nadzieję sprawi jej troszkę radości.


 

     Gratuluję zwycięskim Aniom i bardzo proszę o podanie adresów, na które mam wysłać nagrody.
  Mój adres mailowy znajduje się na blogu.

     Dziękuję wszystkim, biorącym udział w zabawie. Pozdrawiam gorąco:)





30 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw sobie uszyłaś :) Gratuluję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw sobie uszyłaś i cieszę się, że będę posiadaczką podobnej poszewki. Bieżnik będzie idealny do nowego mieszkania. Och jak ja się cieszę. :) Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twój nowy zestaw salonowy. Czuję się jak brakarka w szwalni, bo każde Twoje dzieło oglądam w powiększeniu, analizując prawie każdy szew. Znów uszyłaś cudo :)
    Poszewki nawet głaskałam na ekranie. Pozdrawiam M
    Szczęściarom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... ALe się cieszę !!!!! Super dziękuje bardzo !!!!!Twoje "szyjatka" zachwycają mnie od dawna .
    Gratuluje oczywiście drugiej Ani nagrody głównej.
    A Twój wiosenny komplecik w tulipany jest niesamowity . Cudnie wyglądają te podusie Tak wiosenni się zrobiło.
    Buziaczki wielkie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww... prześliczny jest ten zestaw z tulipanami> Gratuluję wygranej laureatką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, wniesie wiosnę do każdego wnętrza nawet w ponure dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne podusie uszyłaś:) takie wiosenne:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet!!! Idealny na wiosenną dekorację stołu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik rewelacyjny:) Wielkie gratulacje dla Ań! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla obu Ań!!!
    A Twoje podusie Danusiu jak zawsze rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękne są twoje szyjątka, gratuluję obu Aniom

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiosenny komplet. Bardzo podobają mi się tulipany w pastelowych kolorkach, a dla zwyciężczyń Candy gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw.
    Gratulacje dla zwyciężczyń;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom, cudne nagrody, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet w tulipany cudowny, dziękuje za miła zabawę, gratuluję wygranym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i ja, dzięki za emocje! :-) Pozdrawiam ciepło!A komplecik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne poszewki, cudo,pozostało pozazdrościć szczęściarom pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, gratuluję!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplet, pozazdrościć takich umiejętności! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obu Aniom gratuluje wygranej :) a ten komplecik jest zachwycający :) ja również oglądam w przybliżeniu Twoje prace i zastanawiam się kiedy ja tak będę umiała szyć :) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny komplecik :))) Az chce sie tej pieknej wiosny :)) Gratulacje dla Szczesciar :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te Twoje prace szczególnie poduszki. Nie wygrałam ale miło było Ciebie poznać :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję szczęścia dziewczyną i dziękuję za miłą zabawę!
    moc pozdrowień przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeuroczy komplet .Kolory sliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odwiedziłam Cię :) ... uroczy wiosenny komplet ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :)
    Piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję :)
    Piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny zestawik, gratuluje wygranej!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...