piątek, 27 września 2024

Workoplecaki z uszami i puszystym ogonkiem

      Ciągle modne workoplecaki wychodzą co jakiś czas spod mojej maszyny.          Są one praktyczne oraz wygodne w użyciu. Poza tym mogą być różnokolorowe, ciekawe i personalizowane. 

  Prezentowane plecaczki uszyłam z kolorowych bawełnianych tkanin. Na uszy      i łapki wykorzystałam dodatkowo polar minky. Do każdego plecaczka doszyłam puszysty ogonek.
     Na uszkach wyszyłam imię dziecka, dla którego workoplecak był przeznaczony.
Przez tunele i boczne troczki przeciągnęłam bawełniany sznurek.

     Niektóre z poniższych workoplecaków powędrowały z dziećmi do przedszkola.












 

                                       Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiane komentarze. 

Pozdrawiam gorąco:)

3 komentarze:

  1. One są przesłodkie, dopracowany każdy szczegół, dzieciaki muszą być dumne i zadowolone, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te woreczki są urocze i na pewno dzieciaczki nie będą chciały się z nimi rozstać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...