czwartek, 27 czerwca 2024

Szydełkowe spinki i kokardki do włosów

      W dzisiejszym poście zaprezentuję ozdoby do włosów dla młodej Damy wykonane szydełkiem.

     Poproszono mnie o wydzierganie kokardek i ozdobienie przy pomocy szydełka różnych spinek. Kokardki przyszyłam do gumek. Spinki obrobiłam szydełkiem, niektórym dodałam kwiatek,

     Oprócz ozdób szydełkowych zrobiłam też gumeczki z maleńkimi pomponikami tiulowymi.

     Powstały modne zestawy różnych ozdób włosów w pastelowej kolorystyce beżu, ecru i różu.



     I jeszcze kilka zdjęć na Właścicielce:





 

Pozdrawiam serdecznie:)

6 komentarzy:

  1. Danusiu czy jest coś czego Ty nie robisz ??? Czego się chwycisz zamieniasz w złoto, Bardzo Fajnie Ci wyszły te ozdoby do włosów i widać że Nowa właścicielka bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne i pomysłowe, pieknie wyglądają .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i nietuzinkowe ozdoby. Wspaniale się prezentują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe i niepowtarzalne. Masz wielki talent Danusiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...