poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Traktorek ze schowkiem na piżamkę

      W poprzednim poście prezentowałam lalkę ze schowkiem na piżamkę, którą uszyłam dla Blanki. Dziś pokażę traktorek, również ze schowkiem na piżamkę. Uszyłam go dla Nikosia, brata Blanki.

     Szyjąc traktorek zastanawiałam się, w jaki sposób wszyć kieszeń, aby była odpowiednio duża i gdzie umieścić zapięcie. Postanowiłam, że zamek będzie się znajdował w dachu traktorka. Doczepiłam też do niego breloczek - serduszko         z imieniem chłopca. Wykorzystane tkaniny to oczywiście bawełna, a wypełnienie stanowi antyalergiczna kulka silikonowa.

     Traktorek jest sporych rozmiarów. Z powodzeniem może służyć za poduszkę, przytulankę oraz za trochę nietypowy pożeracz piżam.








 Pozdrawiam serdecznie:)

13 komentarzy:

  1. O matko! Jestem pod wrażeniem pomysłu i wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowo i praktycznie. Super jest ten traktorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity miałaś pomysł, traktorek jest bardzo fajny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita. Świetne schowki, zarówno lala jak i traktorek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mistrzynią, Danusiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, traktor marzeń, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten traktorek i podoba mi się dużo bardziej niż te tradycyjne pożeracze piżam. fajnie dostać taki prezent. Zosia już jest duża i chodzi do przedszkola, pewnie zamówię dla niej takiego pożeracza piżam , ten w kształcie lalki będzie dla dziewczynki w sam raz. !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny schowek na piżamke, uczta dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dla chłopca zamiast worka na piżamę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny traktorek ze schowkiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł zarówno z lalką jak i z traktorkiem. Super na prezent i do przechowywania, a do tego pięknie wykonane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...