piątek, 4 sierpnia 2023

Różane poduszki patchworkowe

      W ogrodach róże wciąż kwitną. Bardzo lubię te kwiaty i mam sporo odmian    w moim ogrodzie. Motyw róż wykorzystuję też w pracach, które tworzę.

     Poproszono mnie o uszycie poduszek z kwiatami. O tym, jak poduszki będą wyglądać miałam zdecydować sama. Postanowiłam, że będą one z aplikacjami przedstawiającymi róże. 

     Do uszycia poszewek wykorzystałam biały len oraz kolorowe tkaniny bawełniane. Aplikacje to czerwone róże. Wierzch poszewek jest trójwarstwowy, wewnątrz z ociepliną, pikowany wokół aplikacji i po szwach. Tył zapinany jest na suwak. 









     Poduszki miały być prezentem imieninowym i mam nadzieję, że się spodobały.

Pozdrawiam gorąco:)

18 komentarzy:

  1. Ale masz cudowne pomysły, róże na poduszkach zjawiskowe, wspaniały prezent.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dodadzą uroku każdemu wnętrzu. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne :) mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż niezmiennie podziwiam Twój talent. Poduszki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne poszewki. Pozdrawiam milutko i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ! Ojej ! Poduszki są piękne !!! Widzę jak dużo pracy musiałaś włożyć w ich wykonanie. Piękne pikowanie i całość dopracowana. Podziwiam i gratuluję talentu i cierpliwości !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różane cudeńka.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te poduszki. Mistrzyni z Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne poduchy, piękne róże. :)
    Masz nadzieję, że się spodobały???
    Ja byłabym przeszczęśliwa za taki prezent. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te Twoje poduchy Danusiu.
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, wykonane z precyzją i fajnie kolorystycznie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam osoby, które potrafią stworzyć takie piękności. Wyobrażam sobie jak piękne muszą być sny osób, które śpią na nich. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Szyję podobne poduszki, które nie ukrywam odgapiłam od Ciebie, tylko zamiast aplikacji ładuję tam haft krzyżykowy, ale zawsze podziwiam Twoje aplikacje są cudne!! Zresztą to widać po tych poduszkach !! Prezent imieninowy nie banalny , widać że zrobiony od serca !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauroczyły mnie Twoje poduszki. REWELACYJNE!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...