wtorek, 23 maja 2023

Kartki z okazji chrztu świętego

     Zabawa papierami, dobieranie ich, komponowanie kartek sprawia mi równie dużo przyjemności, co zabawa tkaninami. W dzisiejszym poście zaprezentuję kartki - pamiątki chrztu świętego.

     Trzy kartki wykonałam na chrzest dziewczynki o imieniu Oliwia. Uroczystość ta sama, więc pamiątki musiały być różnorodne.

     Kartka 1:





     Kartka 2:




     Kartka 3:





     Wykonałam też kartkę na chrzest święty chłopca:





     To już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe pamiątki. Brawo za wymyślenie różnych karteczek na jedną uroczystość. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki urocze, te małe buciczki są cudowne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusi super kartki stworzyłaś i mimo że podoba mi się ten wykrojnik z bucikami, to dla mnie numer jeden jest ta z koronkowa sukienką, czyli pierwsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, piękne kartki - wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kartki kleisz Danusiu i fajnie że sprawia Ci to frajdę. Ta z sukieneczka najbardziej mi się podoba 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki- widać że lubisz zabawy i papierami i tkaninami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak szycie, tak klejenie papierów wychodzi Tobie wspaniale. :)
    Śliczne kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne i urocze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Kolorki odpowiednie i widać na nich dzięki użytym elementom z jakiej okazji wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kartki. Takie dopracowane, " dopieszczone" jak zwykle u Ciebie. Zachwyciły mnie szczególnie te z bucikami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pamiątki Danusiu, a najbardziej podoba mi się pierwsza - uwielbiam koronki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pamiątki wyjątkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...