czwartek, 6 kwietnia 2023

Szydełkowe koszyczki wielkanocne ze sznurka i życzenia

      Wielka Sobota już niebawem, więc spieszę zaprezentować koszyczki wielkanocne, które wykonałam dla maluszków.

     Koszyczki wydziergałam szydełkiem ze sznurka bawełnianego 3 mm.               Do ich tworzenia zastosowałam tzw. ścieg tkany. Powstały trzy koszyczki, dwa mniejsze i jeden większy. Ozdobiłam je główkami zajączków i owieczki, które po wydzierganiu z włóczki przyszyłam do koszyczków ręcznie.

     Zdjęcia mniejszych koszyczków:







     A poniżej większy koszyczek. Jego ucho wykonałam innym ściegiem niż uszy mniejszych koszyczków.



I jeszcze dla porównania zdjęcia większego i mniejszego koszyczka.



     W wielkoczwartkowy wieczór przychodzę do Was również z życzeniami świątecznymi:

Życzę Wam 
aby Święta Wielkiej Nocy
były czasem duchowego wzbogacenia i umocnienia
dającego radość i nadzieję.
Niech Święta Wielkanocne 
przyniosą Wam zdrowie, 
szczęście i pokój,
a w sercach zagości wiosna.
 
 
Pozdrawiam serdecznie:)

 

19 komentarzy:

  1. Koszyczki są mega piękne.Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zdolna kobieta, zdolna i cudowna!!!! Koszyczki są zjawiskowe, tak mi się podobają, unikalne, no wspaniałe na maksa. <3 Dziękuję za życzenia. Z całego serca życzę Ci i Twym ukochanym zdrówka, spełnienia, dużo śmiechu, miłości i by jaki marzenia się spełniły. Przytulam mocno. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne koszyczki, Danusiu.
    Życzę Ci radosnych, spokojnych Świąt.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki zauroczyły mnie - są cudne. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyczki.
    Danusiu, Radosnych Świąt. Zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, wszystkiego dobrego, spokojnych świąt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te koszyczki święconka będzie super, a dzieci na pewno z radością na nią pójdą z takim koszyczkami. Jak patrzyłam na nie to myślałam że całe są z włóczki Dolphin Baby a tu taka niespodzianka !! Za życzenia oczywiście dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczki są przepiękne! Danusiu, życzę Ci zdrowych , spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne koszyczki. Danusiu życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczki sa rozkoszne :) radosnej Wielkanocy i błogosławieństwa Zmartwychwstałego Pana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne koszyczki. Zdrowych i spokojnych Świąt Danusiu. Radości ze Zmartwychwstania 🌷 pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczki prześliczne i pomysłowe. Pięknych, radosnych Świąt życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Koszyki ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne koszyczki! Radosnego świętowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze koszyczki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodkie! Idealne dla maluchów!

    OdpowiedzUsuń
  17. To niesamowite co potrafisz stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracowita mróweczka jesteś Danusiu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...