czwartek, 26 stycznia 2023

Szydełkowy miś i pamiątka chrztu świętego

      Misie to jedne z najbardziej ulubionych dziecięcych przytulanek. To chyba dlatego, co jakiś czas nowy misiaczek wyskakuje spod mojego szydełka.

     Tym razem poproszono mnie o wydzierganie misia dla małego Stasia. Miał on być dodatkiem do prezentu z okazji chrztu świętego chłopca. Do kompletu miałam wykonać również kartkę - pamiątkę chrztu.

Powstał taki komplecik:

     Miś jest szary, a jego ubranko zrobiłam w beżowo - niebiesko - białej kolorystyce. Powstał z włóczki Himalaya Dolphin Baby. Misiowi wydziergałam spodenki, które można zdejmować i zakładać. Wypełnienie maskotki stanowi kulka silikonowa. 




     Do kompletu powstała kartka:






To wszystko w tym poście.

Pozdrawiam gorąco:)

17 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet! Misiek jest uroczy a jego minka jest bezcenna. Zarówno mały Staś jak i Rodzice będą zachwyceni😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pracę, miś uroczy a te buciki na kartce mega słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu pewnie Ci już pisałam że jesteś uniwersalna wszystko zrobisz. a Twoje misie są super . Fajne prezent dostanie Staś z okazji chrztu świętego, ten wykrojnik bucików jest świetny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda i miś i karta są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewspaniały komplet. Kartka pełna uroki i ten miś. Jakie ona ma fajne ubranko, ta bluzeczka i mega urocze spodenki. Nie wiem, ale ja zawsze lubiłam szelki. hehe Misio będzie tulony z wielką miłością, może stanie się wielkim przyjacielem. Fantastycznie tworzysz i budzisz tym uśmiech, misio skradł moje serce. :) Przytulam mocno. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, komplecik naprawdę zachwycający, a misio jest przekochany.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny Misio i śliczna karteczka.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw Danusiu a misio pewnie bardzo mięciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny misiek!! będzie super pamiątka i towarzyszem zabaw:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie szydełkowe zabawki. Świetny zestaw na prezent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, cudny komplecik i cudna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, a misiek prosto do przytulania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny miś. Idealnie sprawdzi się jako przytulanka dla małego Stasia, bo zapewne jest milutki w dotyku. Karteczka boska. Mam właśnie w planie chwycić za szydełko i misia zmalować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny miś. Świetna pamiątka. Tylko się cieszyć, że możesz je komuś podarować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stasiu dostał cudownego przyjaciela:) Miś prezentuje się rewelacyjnie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny komplecik :) A miś jest wprost bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...