sobota, 24 września 2022

Księga gości - ślub i wesele

      W skład dużego projektu ślubnego, o którym ostatnio piszę, wchodziła także księga gości. 

     Wykonując ją nie korzystałam z żadnej gotowej bazy. Zrobiłam ją w całości samodzielnie. Księga zawiera 32 karty i okładkę. 

     Do wykonania poszczególnych kartek wykorzystałam biały papier wielkości A4 o gramaturze 300 g/m2. Musiał być to gruby papier, ponieważ oprócz wpisów, do księgi miały być też wklejane zdjęcia. Pomiędzy kartki przykleiłam papierową koronkę, a każdą stronę delikatnie ozdobiłam papierowym kwiatkiem. Na pierwszej stronie umieściłam odpowiedni wpis. Okładkę księgi gości wykonałam z beermaty, okleiłam papierem do scrapbookingu oraz ozdobiłam koronką i kwiatową kompozycją. Ozdobiłam również szeroki grzbiet księgi. Kolorystykę dopasowałam do prezentowanych w poprzednich postach zaproszeń, zawieszek oraz pudełek na obrączki i koperty.











     Przyznam, że wykonanie takiej księgi gości kosztowało mnie mnóstwo pracy, ale jestem z niej zadowolona. Najważniejsze, że bardzo spodobała się Młodej Parze i Gościom.

Pozdrawiam gorąco:)



22 komentarze:

  1. Cudowna oprawa wesela, takie piekne gadżety , księga bajeczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita. Podziwiam z całego serca. Piękna pamiątka zostanie młodym na lata. A przy okazji zawsze będzie kojarzyć się z Tobą. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna księga 😘wielki talent 👏 brawo 👏 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że multum pracy i zaangażowania zostało włożone w ten projekt. Księga prezentuje się fantastycznie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna,gustowna i bogata praca.Widać włożone serce,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka i ogrom pracy włożony w wykonanie całości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna księga, Danusiu, wypełniona wpisami i zdjęciami będzie wspaniałą pamiątką do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca, widać, ze od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu , piękny komplet weselny wspaniała pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu jesteś wszechstronnie uzdolniona. Księga gości jest genialna i wcale się nie dziwię że się spodobała!!!
    A że kosztowała mnóstwo pracy tez wierzę ale efekt końcowy wrat był tego poświęconego czasu!!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite ile rzeczy potrafisz sama zaprojektować i wykonać :) podziwiam! efekt końcowy wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie przecudna pamiątka. Ależ musiałaś włożyć pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skvělá práce. Kniha se mi moc líbí. Marie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wykonałaś księgę. Praca się opłaciła bo efekt zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego, to będzie wspaniała pamiątka. Serdeczności Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem, że nie skorzystałaś z gotowej bazy.

    Księga cudnie Ci wyszła :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, robi wrażenie, jest cudna !!!

    Danusiu, wczoraj dowiedziałam się o ślubie sąsiadów, planowali wcześniej ślub ale datę ustalili na szybko czy możesz w mailu mi podpowiedzieć jak zrobiłaś ta księgę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu nie doszedł e-mail, nawet w spamie nie ma, czyozesz ponownie go wysłać na e-mail: niparko@gmail.com ? Z góry dziękuję!!!

      Usuń
  18. Cudowna praca. Z pewnością sprawi wiele radości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...