wtorek, 5 lipca 2022

Namiot tipi - Baza Olka

      Dzisiaj zaprezentuję kolejny zestaw z namiotem tipi, który uszyłam dla małego Olka. Jest to komplet w szaro - miętowo - białej kolorystyce. Tak się jakoś składa, że te kolory są najczęściej wybierane dla chłopców.

     W skład zestawu wchodzi namiot z okienkiem i roletą, gruba mata, cztery poduszki - przytulanki i oczywiście drążki wraz z wiązaniem zakończonym gwiazdkami. Wejście do namiotu i roletę okienka ozdobiłam taśmą z pomponikami.















Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie:)

17 komentarzy:

  1. Danusiu jak zawsze cudnie wyszło , jestem zauroczona Twoim uszytkami. Myślę że jak nic Olek będzie dużo czasu w tym namiocie spędzał!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw. Ile będzie radości gdy namiot zaadoptują dzieci :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje namioty są rewelacyjne , unikatowe, przesliczne a do tego komplet maskotek cud, miod, malina.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałabym taki. :D Ileż razy marzyłam o takim, a co... :D Jest to idealny zestaw, wszystko idealnie wykonane, barwy śliczne i aż chce się tam pobawić. hehe Jesteś mistrzynią, cieszę się, że jestem już na Twoim blogu. Pozdrawiam najserdeczniej. :******

    OdpowiedzUsuń
  5. JAkie piękności - szczególnie urzekła mnie sówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra baza Danusiu, to na pewno będzie ulubione miejsce zabaw Olka. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olek na pewno będzie się wspaniale bawił w takim pięknym namiocie, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta baza Olka. Myślę, że będzie zachwycony i nie będzie chciał wychodzić ze swojej bazy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelka, nieustannie się zachwycam Twoimi dziełami Danusiu 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna baza ale podusie to Mistrzostwo! pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze zachwycające wykończenie detali i namiotu🤩 Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy ja byłam mała bazy robiło się z krzeseł i kocy a teraz takie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te namiociki szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiej bazy Olek będzie strzegł w dzień i w nocy;) Świetne tipi jak i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny komplet!!! Maluch będzie szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały jest! Wyobrażam sobie jak inne dzieci Mu zazdroszczą 😄

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...