niedziela, 5 września 2021

Album na roczek i szydełkowa myszka

      W dzisiejszym chciałam zaprezentować zestaw prezentowy z okazji pierwszych urodzin dziewczynki o imieniu Nadia. 

     Komplet składa się z albumu na zdjęcia oraz szydełkowej myszki. Album jest duży, ma 20 kart wielkości 30 cm na 30 cm. Pracy z nim było sporo, ale mam nadzieję, że się spodobał.
      Szydełkową myszkę wykonałam oczywiście z ulubionej włóczki Himalaya Dolphin Baby.
Bardzo lubię właśnie z tej włóczki dziergać maskotki, bo są mięciutkie i milutkie
w dotyku. Spódniczkę uszyłam z trzech warstw tiulu w delikatnym różowym kolorze. Wypełnienie myszki stanowi kulka silikonowa. 

     Zapraszam do obejrzenia zdjęć: 





























 

     Mam nadzieję, że wszystko się spodobało, a album po wypełnieniu zdjęciami     z pierwszego roku życia Nadii będzie pamiątką na lata.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam gorąco:)

23 komentarze:

  1. Album jest przepiękny :) Gratuluję :) Myszka to wspaniałe uzupełnienie takiej pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album idealny , cudowna pamiątka a mysia urocza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna albumowa pamiątka Danusiu a mysia taka słodka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu cudny ten komplecik. Myszką urocz i tak przytulaśna. Albumik na pewno będzie doskonałą pamiątką po latach. Szkoda że naszych młodych lat takich nie było :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie wyszedł Ci album:) A myszka jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, cudny album, a z myszką tworzy wspaniały komplet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny albumik i myszka taka słodziutka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewna, że to będzie wspaniała pamiątka. Album jest śliczny a myszka przeurocza. Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent przygotowałaś na urodziny. Myszka zachwyci dziewczynkę teraz a album będzie pamiątką na lata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde cudowny ten albumik. Zazdroszcze Nadi. Wspaniala pamiatka na cale zycie. Myszka rownie piekna i slodka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album, ale to jednak myszka skradła moje serce. Nadia będzie miała wspaniały prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny zestaw! Ja musze zasiąść do albumu z okazji ślubu brata, zegar tyka....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásná myška a moc pěkně vypracované album. M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw! Album zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu cudeńka i te szyte i papierowe 😍
    Album mnie oczarował!
    Buziaki ślę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Album śliczny, ale ja nie potrafię oczu oderwać od mychy 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak to robisz, że wychodzą takie cudeńka. I myszka i album śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny komplet! Myszka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby się mógł nie spodobać? jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny upominek ! Zarówno album jak i myszka - przecudnej są urody. Na pewno spodobają się i będą bardzo przydatne małej Nadii. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny album, będzie wspaniałą pamiątką! Myszka jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...