piątek, 17 kwietnia 2020

Zestaw tipi, workoplecak i szydełkowy miś

     Jakiś czas temu poproszono mnie o uszycie tipi wraz z dodatkami dla Lenki, pieszczotliwie w domu nazywanej Lenusią.
     Oprócz zestawu tipi miałam jeszcze uszyć workoplecak z króliczymi uszami
i wydziergać na szydełku misia.
     Kolorystyka tego dużego projektu miała być szaro - różowo -biała.
     Powstał więc namiot z okienkiem i roletą, gruba mata w szachownicę, wiązanie do kijków oraz cztery poduszki - przytulanki.










     Uszyłam też workoplecak z króliczymi uszami, ogonkiem i imieniem Lenusia.




 
     Powstał także szydełkowy miś:





     A tak prezentuje się cały projekt:









     I to byłoby na tyle w tym poście. Dziękuję za Waszą obecność na moim blogu
i pozostawiane komentarze.

Pozdrawiam serdecznie:)

31 komentarzy:

  1. Lenusia na pewno będzie zachwycona tym cudnym kompletem.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik Lenusia będzie zachwycona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu wyczarowałaś prześliczny"pałac"dla małej księżniczki:) Misio, poduchy i worek...no wszystko jest extra i bardzo mi się podoba! Coś mi się wydaje, że to będzie kolejne moje zamówienie za jakiś czas :)))
    Pozdrowionka serdeczne zasyłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający komplet!!! I zabawki i samo tipi to raj zabawowy dla maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bajka.Każda mała dziewczynka zapewne marzy o takim królestwie i towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów, aż żałuję że nie jestem taką Lenusią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, Twój projekt niesamowity, Lenusia ma wielkie szczęście :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace !! każda zachwyca i na pewno sprawia wiele radości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu jesteś niesamowita z tym szyciem i nie tylko. Cudowne prace powstały , wszystkim jestem zauroczona. Tipi i wszystkie dodatki, podusie, mata i maskotki cudo a kolorki extra . W szydełkowej misi się zakochałam jest superowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe sa te Twoje szyjątka :) plecaczek z uszami- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie obdarowana zostanie Lenusia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet, wspaniałe wykonanie i kolorystyka. Bardzo oryginalny workoplecak- jestem zachwycona pomysłem! Pozdrawiam Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wróciłabym do lat dziecięcych, by móc pobawić się w takim tipi z takimi dodatkami. :)
    Piękne, to mało powiedziane... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny komplet Danusiu :). W takim cudownym tipi to ja sama bym się schowała i najchętniej przez całą pandemię nie wychodziła :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prace. Całość daje niesamowity efekt. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pěkné tvoření, moc se mi tvá práce líbí. M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wygląda.
    To sama przyjemność przebywać w takim namiocie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny projekt! Każda praca świetna.Idealne królestwo dla małej damy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały komplet, pięknie wykonany i bardzo pomysłowy. Podziwiam wszechstronne talenty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same piękności <3 aż Lenusi zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega piękny projekt! Jestem pod nieustannym wrażeniem jakie cuda potrafisz uszyć i wydziergać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, tipi jest fantastyczne! Misio też przeuroczy☺☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny komplecik Danusiu, taki słodziutki:)
    Kapitalne są te podusie - maskotki no i miś również.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu zachwycam sie każdym szczegółem ! Swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne to tipi:) sama bym w nim leżakowała np.nad jeziorkiem albo i nawet w domu ale z głową w chmurach.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu, fantastyczny komplet ❤️ a ile cudnych i słodkich dodatków. Zachwycam się i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem! Prawdziwy talent w rękach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful theme and photos!
    Now, they are together enjoy staying at "teepee"home.
    Absolutely they a great and lovely family :)

    Nice idea to put them together.
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały zestaw prezentowy dla Lenusi :) piękne kolory i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...