wtorek, 10 grudnia 2019

Bombki w technice decoupage

     Święta coraz bliżej, więc przyszła pora na prace wykonane z tej okazji.
Dzisiaj u mnie pojawiły się bombki wykonane techniką decoupage.
     Do ich wykonania wykorzystałam bombki ze styropianu, papier ryżowy, farby akrylowe, klej, lakier z połyskiem, pastę śniegową i odrobinę brokatu.
    












     Przyznam, że zabawa przy tworzeniu tych bombek była wyśmienita. Przymierzam się do kolejnych, o ile oczywiście czas pozwoli.

Pozdrawiam bardzo gorąco:)

24 komentarze:

  1. Przepiękne. Takie w starym stylu.Coś pięknego. Jest coś czego nie potrafisz w rekodzie le???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotki i jaka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa zabawa przy tworzeniu jest swietna! No i satysfakcja ze ze zwykłej styropianowej kuli powstaje cos tak ślicznego ! Brawo Danusiu ! Szczegolnie podobaja mi sie te z zimowymi widoczkami :) niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa te bombki i tak starannie wykonae. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś prześliczne bombki. :)
    I kto by powiedział, że są na styropianie?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świątecznie już u Ciebie Danusiu:) Śliczne są te bombki, będą pięknie wyglądać na choince.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, oczęta się śmieją na widok takich bombek :)) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, bardzo mi się podobają, w retro klimacie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i wyjątkowe bombki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bombki i taki urodzaj w motywach. Mnie bardzo podobają się te z domkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku nie dałam rady z bombkami. Twoje są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutkie :) wintażowe i ze stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bombki, pięknie dobrane motywy i po mistrzowsku wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wszystkie bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful and super cute balls!
    Lovely decorations for Christmas tree.

    Happy Sunday :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne Danusiu 😍. I jak ich dużo:)). Będą śliczną dekoracją! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bombeczki! Bardzo retro-romantyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Vyrobila jsi krásné vánoční ozdoby. M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...