poniedziałek, 30 września 2019

Kocyk i poduszka z minky dla dziecka

 Witam serdecznie!
          Rozpoczynając ten post chciałam Wam bardzo podziękować za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami. To miłe, że podobają się Wam moje aplikacje.
     Dzisiaj jednak nie będzie aplikacji. Będzie za to bawełniany kocyk z milutkim polarem minky, który uszyłam dla pewnego wyjątkowego Dzidziusia.
     Do kompletu z kocykiem uszyłam poduszeczkę. Jest ona płaska, specjalnie dla maluszka. Wewnątrz podusi, pomiędzy bawełnianą tkaniną a minky, znajdują się tylko dwie warstwy cienkiej ociepliny.







     Komplecik świetnie służy Maluszkowi i chyba powstanie kolejny, ale w innej kolorystyce.

Pozdrawiam gorąco:)



31 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik choć ja nie jestem fanką minky. Jest mieciutki, milutki ale to sama sztuczność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie milutkie hipcie na kołderce :-)A ja nie wiem co to ten minky, nigdy go nie dotykałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, byłby idealny dla mojego synusia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace. Widać, że wkładasz w nie całe swoje serducho. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, piękny komplecik! Jak ja kocham Twoje szyjątka!!:) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplecik Danusiu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, w takiej pościli to śpi się maluszkowi słodko i spokojnie . Piękne tkaniny , jak zawsze u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, ale śliczny ten komplecik dla maluszka.
    Jesienne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, milutki i cieplutki komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, jesteś czarodziejką! Piękny komplecik wyczarowałaś:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Jaki fajny komplecik :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest ten kocyk na pewno maluszek go polubi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny komplecik. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pěkný komplet na spaní pro děťátko. Moc se mi líbí. M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplecik wspaniały, piękny uszytek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny materiał wybrałaś. Super robota. Elegancko 😃

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik a wzór wybranego materiału na tą okazję jest trafem w dziesiątkę:), bardzo przyjemnie to się prezentuje. Zapraszam do siebie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny jak wszystko co robisz! Masz dobry gust i wynajdujesz świetne materiały. A do tego dobrze szyjesz. Czyli duet idealny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty ale śliczny i znając ten materiał milusi w dotyku szczególnie od spodu, a te hipopotamki takie urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny komplecik Danusiu.
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekne są te Twoje szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny komplecik:) Śliczny wzór:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki komplecik, dla maluszka.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i bardzo praktyczny komplecik maluszkowy:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...