piątek, 5 lipca 2019

Kostka sensoryczna dla Patryka i kosmetyczka dla Moniki

    Dzisiaj na moim blogu znów gości kostka sensoryczna. O jej uszycie poprosiła mnie Monika, która prowadzi blog Zaklęta Igiełka. Kostka miała być dla jej wnuka Patryka. Oczywiście uszyłam ją z wielką przyjemnością.









    
W prezencie dla Moniczki szyłam taką oto kosmetyczkę:








     Mam nadzieję, że Patryk będzie długo cieszył się kostką, a kosmetyczka przyda się czasem Moniczce.

     Niedawno dopisało mi szczęście i wygrałam candy u Bożenki. A to wspaniałości, którymi mnie obdarowała:


     Bożenko, bardzo Ci dziękuję za wspaniałą niespodziankę i wszystkie cudowności, którymi mnie obdarowałaś.

Pozdrawiam gorąco:)



30 komentarzy:

  1. Wspaniała niespodzianka od Bożenki :) a Twoje szyjątka na pewno ucieszą dzieciaczki, przecież są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ušila jsi krásné dárky. I pěkné dárky máš od Boženky. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest ta kostka Danusiu a kosmetyczka taka urocza :)
    Serdecznie Ci gratuluję wygranej, prezent jest wspaniały.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kostka! Kosmetyczka śliczna, podziwiam jak starannie jest uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pracy włożyłaś w przygotowanie prezentów dla Moniki. Wszystkie elementy są dobrze przemyślane i dopracowane w każdym szczególe. Dzięki temu całość jest przepiękna!
    Piękna wygrana i cudne prezenty:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałej wygranej.:) Piękne szyjątka Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace- obie, choć w kostkę ogrom pracy włożona- na pewno będzie ulubioną zabawką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu kostka jest niesamowita! Piękna, dopracowana w każdym szczególe. Na pewno Patryczkowi będzie długo służyła :) A kosmetyczna mnie zauroczyła, śliczna i kobieca :) Gratuluję wygranego Candy, piękne prezenty otrzymałaś Danusiu :) Buziaczki i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, super jest ta kostka, na pewno przyniesie Patrykowi wiele radości. Kosmetyczka bardzo urocza i kobieca.
    Gratuluję wygranej i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kostka i piękna kosmetyczka na pewno ucieszą adresatów. :)
    Niespodzianka super!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą kostkę uszyłaś. Podziwiam pomysłowość i wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo mi się podoba ta kostka na pewno Patrykowi też przypadnie do gustu a kosmetyczka tez cudeńko ucieszy Monikę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękną kostkę stworzyłaś, jestem pełna podziwu dla Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz złote rączki, kostka jest śliczna,kolorowa a kosmetyczka dla mamy rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Patryś jeszcze za mały by się nią bawić, ale z olbrzymim zainteresowaniem ją sobie ogląda. Szczególnie przypadł do gustu ptaszek :) dziękuję jeszcze raz bardzo serdecznie. Kosmetyczka już zagospodarowana i w użyciu. Wędruje ze mną wszędzie ale zapomniałam jej u siebie pokazać. Buziaki serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kostka🙂
    Kosmetyczka śliczna, ładny materiał😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Super i kostka i kosmetyczka.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne niespodzianki przygotowałaś dla Moniki i jej wnusia!
    Gratuluje wygranej u Bożenki. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. I znowu rewelacyjne szycie Danusiu! Chylę czoła :) tyle detali i szczegółów ....ekstra sprawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne prace! jak zawsze na najwyższym poziome i pięknie wykonane! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu ja zawsze kostka rewelacja, świetne aplikacie i dodatki . Patrykowi się na pewno spodoba. Kosmetyczka również cudna i jak zawsze perfekcyjnie uszyta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu, jak zawsze poszyłaś cudowności, i kosteczka i kosmetyczka są prześliczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna i pięknie wykonana praca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje kostki zawsze są świetne, najlepszy kotek w rakiecie hehe ^^. Kosmetyczka również prześliczna :) i gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kostka sensoryczna! Maluchy uwielbiają taką różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sensoryczna kostka do zabawy - super sprawa, rakieta i lewek mnie oczarowały :)
    kosmetyczka bardzo ładna, taka botaniczna, kobieca :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...