niedziela, 14 kwietnia 2019

Palmy wielkanocne z krepiny 2019

     Dziś Niedziela Palmowa, więc najwyższy czas pokazać tegoroczne palmy.
U mnie zawsze są one zrobione z krepinowych kwiatków z dodatkiem bazi, bukszpanu, cisu i innych zielonych gałązek np. trzmieliny.
     W tym roku sfotografowałam dwie palmy. Pierwsza wyglądała tak:







   
     A to druga palma:








   
     Zdjęcia nie najlepszej jakości, ale robione późno przy sztucznym świetle. 
Z krepinowych kwiatów robię też wielkanocne stroiki. 
Zaprezentuję je w innym poście.

Pozdrawiam i życzę spokojnych przygotowań do nadchodzących świąt.

30 komentarzy:

  1. przepiękne, czekałam aż pokażesz te palmy, powinna być nagroda,to teraz czekam na stroiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu piękne są te Twoje palmy! Cudnie wyglądają na nich Twoje kwiatuszki ❤. Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są śliczne, ale ta druga mnie zachwyca :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka, co za piękne kwiaty jestem pełna podziwu . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne palmy zrobiłaś.Kwiatki z krepiny świetnie wyglądają w tych palmach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Twoje palmy to dzieła sztuki!!! Podziwiam takie cuda:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Palmy są piękne. Ja robilam sama palmę kilka lat temu dla syna na konkurs w kościele zdobył pierwsza nagrodę . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Od kilku minut wgapiam się w ekran i podziwiam dbałość o szczegóły i pieczołowitość w zrobieniu każdego płateczka. Jesteś mistrzynią. :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu twoje palmy podziwiam od dawna i zawsze mnie zachwycają. Są rewelacyjne . A te krepinowe kwiatuszki robisz cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne palmy! Ileż tam pięknych kwiatków, kompozycja niesłychanie kolorowa! Bardzo lubię takie palmy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał!!! Przepiękne!!!! Z pewnością wzbudzają zachwyt u każdego, kto tylko spojrzy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, kolorowe palmy .Te kwiaty zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Padłam! Rewelacyjne palmy! Moje przy Twoich to zwyklaki .... Szacun Danusiu !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te palmy Danusiu, krepinowe kwiatuszki wspaniale je zdobią. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i niezwykłe palmy, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, ależ zdolna jesteś! nigdy nie potrafiłam zrobić sobie coś takiego... :-/ zawsze tylko podziwiałam u innych

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, nie sądziłam, że kwiaty z krepiny mogą być takie efektywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne palmy. Jestem pełna uznania dla Twojej twórczości. Niektóre kwiaty wyglądają jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne palmy, bogato ozdobione. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są obłędne obie! Podziwiam Twoje zdolne paluszki, które tak cudnie z krepiny kwiatki kręcą! Ja nie potrafiłabym...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne palny i jakie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna palma! Czekam na koszyczek! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Radośnie, kolorowo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...