piątek, 19 października 2018

Matka Boska z Dzieciątkiem - haft krzyżykowy

     Pochwalę się dzisiaj obrazem, który haftowałam krzyżykami przez sześć miesięcy. To obraz Matki Boskiej z Dzieciątkiem. Wykonałam go w prezencie dla mojego syna i synowej z okazji ślubu. Obraz jest dosyć duży. Jego wielkość to 220 na 305 krzyżyków. Wzór pochodził z czasopisma "Hafty Polskie".
     Wyprany i wyprasowany haft wyglądał tak:






     Tył haftu podkleiłam flizeliną:



     Takie podklejenie flizeliną świetnie usztywnia obraz i zapobiega marszczeniu płótna.




     A tutaj już obraz oprawiony przez fachowca:



      Przyznam, że jestem z niego bardzo dumna. To największy obraz jaki do tej pory wyhaftowałam.

Pozdrawiam serdecznie:)

32 komentarze:

  1. Masz prawo być dumna !!Haft jest przepiękny , syn i synowa będą mieli piękną pamiątkę :))
    Mam ten wzór i też się nad nim zastanawiam .....czy wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obraz, sprawiłaś Młodym wyjątkowy prezent. Niech Matka Boża czuwa i darzy łaskami. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu i powinnaś być dumna bo jest z czego. Jest cudny , poza tym podłamałam się nieco lewą jego stroną , moja nigdy tak ładnie nie wygląda.
    Świetnie są dobrane kolory imitujące złoto , ma się wrażenie że ono jest prawdziwe. Gratuluję, to będzie świetna pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie prezentuje się w oprawie, wspaniała pamiątka :) Gratuluję zapału, świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny obraz, wspaniały prezent. Mnóstwo pracy w niego włożyłaś, wart jest tego trudu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu! Masz prawo Być dumna, Bo Obraz jest Przecudowny, Prawdziwe dzieło sztuki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bądź dumna i to bardzo dumna. Taki obraz w sześć miesięcy? Mnie to i roku by nie starczyło. Cudowny obraz, cudowne wykonanie, cudowna pamiątka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała i niepowtarzalna pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod prawdziwym wrażeniem tego haftu. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu wyhaftowałaś bardzo piękną pamiątkę!!! Jestem pod wrażeniem ogromu pracy i serca jakie w ten obraz włożyłaś! Brawo :)! Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Krásný vyšívaný obraz. Je vidět, že jsi pracovala s láskou. M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Wspaniały obraz!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Danusiu piekny!!!! I ty tak po cichu, w tajemnicy przed nami, ożesz ty Hihi
    I masz być dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny obraz ile to pracy...nie mam takiej cierpliwośći ale jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogrom pracy wykonałaś i w jak szybkim czasie :).

    Piękna praca :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu i bardzo dobrze, ze jesteś dumna. Wyhaftować taki obraz to jest na prawdę sztuka i wyzwanie. Cudnie wygląda :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny obraz Danusiu, jestem oczarowana!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och jaki cudowny obraz, dech mi zaparło!

    OdpowiedzUsuń
  19. P R Z E P I Ę K N Y !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu - po prostu zaniemówiłam z wrażenia - stworzyłaś przepiękne dzieło, imponujące w każdym centymetrze kwadratowym. Dla mnie to jest magia. Wielki szacunek za wkład pracy i perfekcyjne wykończenie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Danusiu...szczena mi opadła! Piekne dzieło:) i jakos nie zakodowalam ze haftujesz :) brawa brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracowita Mróweczko Twoje dzieło jest przepiękne:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow,cudna pamiątka! Robi niesamowite wrażenie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu szacun wielki tak tak wspaniale dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dziwię Ci się, ze dumna jesteś z niego. I ja znam to uczucie, bo haftowałam ikonę z wieloma kolorami nici metalizowanej. Ależ to było wyzwanie! Obraz wyszedł pięknie i jest prezentem szczególnym, bo i Błogosławieństwo Twoje jest tu niejako wpisane :-)
    Ja też usztywniam swoje prace w ten właśnie sposób. Staram się oprawiać sama, choć czasem jeszcze korzystam z pomocy ramiarza.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...