sobota, 4 listopada 2017

Kwiatowa narzuta - patchwork

     Witajcie!
     Dzisiejszy post będzie znowu kwiatowy, a to za sprawą narzuty, którą niedawno szyłam. To duży projekt. Wielkość narzuty to 200cm na 220 cm. Główną jej ozdobą są kwiatowe bloki. Każda kwiatowa aplikacja jest inna. Narzuta jest oczywiście trójwarstwowa: patchworkowy wierzch, ocieplina
i tkanina spodnia. Wszystkie wykorzystane tkaniny to bawełny.
     Narzuta pikowana jest po szwach. Było to nie lada wyzwanie, gdyż mam
do dyspozycji zwyczajną małą maszynę do szycia.
     Do kompletu uszyłam dwie poduszki.
     A oto efekty mojej pracy:



     I jeszcze kilka innych ujęć z etapów pracy i całości:





















     Narzuta wraz z poduszkami była prezentem dla kogoś wyjątkowego:)
Przyznam nieskromnie, że bardzo się podobała, a to najbardziej cieszy.

Pozdrawiam gorąco:)

30 komentarzy:

  1. Cudo! Kto by nie chciał mieć takiej narzuty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skvělá patchworková deka. Moc se mi líbí i polštářky. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo świata! Wygląda zachwycająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Ale piękna:) podziwiam Danusiu Twoja dokładność w szyciu! Wspaniale sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!! Jestem w szoku! Jakie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy szycie tak cudnych rzeczy jest trudne?! Bardzo mi się podoba ... jest śliczna ta narzuta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Przepiękne Dzieło nam pokazałaś, Narzuta jest Cudowna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fajna narzuta :) Bardzo ładna i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudo!!!! a ile pracy kosztowała Cię taka ukwiecona narzuta - wygląda jak pachnąca łąka na wiosnę i do tego podusie - no po prostu uroczo Danusiu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za aplikacje- to trudne,a wyszło perfekcyjnie.
    wszelkie aplikacje to chyba jedyne w szyciu czego nie lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. urwało mi komentarz:)
    oczywiście całość wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt Twojej pracy Danusiu jest wspaniały! Narzuta i poduszeczki są prześliczne :)}}

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca i nawet nie mogę sobie wyobrazić ile pracy musiałaś w to włożyć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna narzuta!!! Podziwiam - dużo pracy i serca w to włożyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu siedzę z rozdziawioną buzią i podziwiam . Jest niesamowita , normalnie coś pięknego . Te kwiatowe aplikacje są cudne, oj kosztowało to na pewno dużo pracy ale efekt końcowy był tego wart.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudną narzutę uszyłaś :).

    Jestem pod wrażeniem, bo i kwiatki są uszyte. Wykonałaś kawał dobrej roboty :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu,jesteś niesamowita : )Tyle pracy i tyle serca to musiało zaowocować takim arcydziełem : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieeesamowita Jestes !!! Ogrom pracy wlozylas w ten projekt , kazdy szczegol dopracowany ,przeszyty nooo Cuuuudo !!! Podziwiam Cie Kochana za wytrwalosc i Talent !!!! Suuper sobie poradzilas !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna narzuta, Danusiu!
    Ogrom pracy, ale efekt jest zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba troche mnie zatkało. Mam mierne pojecie o szyciu ale wyobrażam sobie ileż czasu musialo potrwac uszycie tej narzuty. Jest cudowna. Aplikacje kwiatow to bylo prawdziwewyzwanie, chociaz samo szycie tych patchworkow to mozolna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauroczyla mnie ta nazuta jest cudowna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gigant przedsięwzięcie i niesamowity efekt Twojej pracy! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gigantyczne przedsięwzięcie i niesamowity efekt Twojej pracy! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, nie! WOW! REWELACJA! chylę głowe - wspaniała kołdra, szczęściarz z tego kto ją posiądzie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...