niedziela, 22 października 2017

Książeczka sensoryczna Jasia - CAŁOŚĆ

  
     Dobrnęliśmy wreszcie do końca stron tworzących książeczkę. Cieszę się bardzo, że Wam się podobały i dziękuję za wszystkie komentarze.
     Dziś zaprezentuję gotową książeczkę, ze zszytymi stronami i w okładce.

     Oto moje dzieło:












      Mam nadzieję, że książeczka spełni swoją rolę zabawowo - edukacyjną,
czyli przyjemne z pożytecznym.
     Jasiowi bardzo przypadła do gustu ta książeczka. Szczególnie upodobał sobie kurczaka z zagrody ze zwierzętami:)


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

23 komentarze:

  1. Super pomysł i wykonanie! Bardzo praktyczna i super edukacyjna książeczka! Podziwiam efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ta książeczka :) Wykonana jest z niezwykłą starannością i dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. No zachwycona jestem tą książeczką!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Zrobiłaś kawał dobrej roboty, Książeczka jest Fantastyczna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc pěkná knížka pro hru i poučení.Posílám pozdrav z Čech.
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta ksiązeczka.Serdecznie pozdrawiam z nowego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pisałam wcześniej książeczka jest MEGA !!! Takie edukacyjny zabawki są bezcenne a jeszcze uszyte przez Babcię mają unikatową wartość. Wnusio na pewno bardzo lub się nią bawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że książeczka się podoba.
      I tylko takie małe sprostowanie, że nie uszyłam jej dla mojego wnuka, tylko wnuka mojej siostry. Ja nie jestem jeszcze babcią, ale może kiedyś... będę:)
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  8. Danusiu, książeczka jest naprawdę świetna! Właśnie takich rozwiązań potrzeba by dzieci mogły się uczyć świata a nie tylko dzięki elektronicznym cudom techniki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu,podziwiam i chylę czoła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna :) jestem pod ogromnym wrażeniem :) Tyle pracy a Ty świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca! miałaś niezwykły pomysł i świetnie go wykonałaś. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoją pracowitość. pomysłowość i kunszt wykonania:) Książeczka jest zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja wyszło super Danusiu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć takich zdolnych łapek bo książeczka jest niesamowita Danusiu! Ukłony i brawa w Twoim kierunku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna książka:)Na pewno sprawi wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna!!!!! Napracowałaś się, ale efekt rewelacyjny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna ksiazeczka, pelna niespodzianek. Och gdyby wszystkie byly takie edukacyjne. Brawo. Mozna sie od Ciebie uczyc, jak dbac o rozwoj malucha. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już Ci pisałam kilka razy że ta książeczka jest cudownym i bardzo pomysłowym dziełem, że w bardzo umiejętny sposób zaplanowałaś i przemyślałaś każdy najdrobniejszy szczególik, że będzie wspaniałą nauką i zabawą dla maluszka. Dzisiaj powtórzę jeszcze raz - GENIALNA PRACA!!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. prawdziwe rękoDZIEŁO! super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna.
    Muszę mojemu sprezentowac coś podobnego. Choć trochę tak pięknego jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...