środa, 20 września 2017

Namiot tipi Julki i Jasia

     Witam gorąco!
     Modne od jakiegoś czasu tipi uszyłam do pokoju Julki i Jasia w ich nowym domu. Prezent wręczony więc mogę się pochwalić moim dziełem.


     Tipi uszyłam z popielatej bawełny w białe gwiazdki różnej wielkości
z dodatkami tkanin różowych i niebieskich. Namiot bowiem ma służyć
i dziewczynce, i chłopcu.
     Na jednej ze ścian uszyłam okienko  wypełnione żakardową  siateczką
(nie wiem czy będzie widoczna na zdjęciach) i zasuwane roletą.
     Wejście i roletę okienka ozdobiłam gipiurową koronką.
     "Podłoga" namiotu to dość gruba, pikowana mata. Wewnątrz niej ułożyłam trzy warstwy ociepliny, żeby była miękka i ciepła. Jest ona przywiązana troczkami do drążków, aby się nie przesuwała podczas zabawy.
    Jako wyposażenie do namiotu uszyłam cztery poduszki: dwie gwiazdki, chmurkę i serduszko. Wypełnienie poduszek to kulka silikonowa.


















     Tipi bardzo się spodobało. Przyznam nieskromnie, że sama jestem z niego bardzo  zadowolona, zwłaszcza, że było to pierwsze tipi w moim wykonaniu.

    Dziękuję Wam za liczne odwiedziny przemiłe komentarze moich prac.
Pozdrawiam serdecznie:)









29 komentarzy:

  1. I powinnaś być zadowolona, bo namiot wygląda super!
    Dopracowany w każdym szczególe.
    Kolory według mnie idealne. I ta podłoga - świetna!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tipi! Dzieciaki na pewno są zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski namiot dzieciaki pewnie mają frajdę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kawał dobrej roboty - Dzieciaczki z pewnością mają wielką frajdę i są zachwycone takim świetnym namiotem w pokoju. Każdy szczegół i detal świetnie wkomponowany - fantastycznie wyszło :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, każdy Twój nowy projekt to istne arcydzieło szycia. Wielokrotnie to pisałam, ale tak to widzę. Tipi jest fantastyczne. Julek i Jasio z pewnością są zachwyceni. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu! Jesteś Mistrzynią w tym szyciu, Każda rzecz uszyta przez Ciebie jest arcydziełem, Tipi jest cudowne -
    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona, z takiego prezentu każde dziecko byłoby mega szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny namiocik!!!!!!!!!! Cudna kolorystyka!!! Środeczek uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu jesteś genialna . Talent do szycia masz niesamowity. Cudne jest to tipi . Jak się już doczekam wnuków to się ode mnie nie nie opędzisz :-) I to zestawienie kolorków i materiałów jest idealnie dobrane. Normalnie jestem zauroczona, aż sama maiłabym ochotę pobawić sie w takim namiociku. A podusie to już jak wisienka na torcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Opravdu každá Tvá práce je nápaditá. I tento výrobek se mi moc líbí. Posílám pozdrav do Polska. Marie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super - sama bym w takim siedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Namiot jest rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatkało mnie!!! Przepięknie wyszło:) moje przykrym sie chowa...rewelacyjne okno u te swietnie dobrane kolory...ach i och:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny namiot :) Może mojemu synkowi uszyję podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!!!! No patrzę i napatrzeć się nie mogę. Zachorowałam na tipi 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie t wszystko wyszło! nie dziwię się, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne jest Twoje tipi! Kolorystyka i wykonanie super! Pomysł z okienkiem i żaluzją...genialny! Zachwycam się i śle pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny prezent dla dzieci przygotowałaś, brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwy majstersztyk:) Wygląda przepięknie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuuudowne :)))) I te podusie kolorowe ,idealne dla dzieci do zabawy :))) Gratuluje Kochana wyszlo Idealnie !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kłaniam się nisko...pomysł, realizacja, doznania estetyczne ... wszystko na 7:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki pomysłowy! Sama bym się z chęcią w takim bawiła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...