środa, 30 sierpnia 2017

Śpiworek do spania dla dziecka

     Witam!
     Jakiś czas temu uszyłam śpiworek do spania dla dziewczynki o imieniu Emma.


     Wykrój zrobiłam sama, dostosowując się do zaleceń zamawiającej.
Jego długość miała wynosić 110 cm.
     Zewnętrzna warstwa śpiworka to zgodnie z życzeniem bawełniana tkanina
w sówki. Wewnętrzna to miękka flanelka, ponieważ miało nie być polaru. Pomiędzy obiema  warstwami umieściłam ocieplinę.
Śpiworek zapinany jest z przodu na długi zamek, aby łatwo było w nim umieścić dziecko.
    











     Przyznam, że pierwszy raz szyłam taki śpiworek do spania i obawiałam się nieco tego wyzwania. Najważniejsze jednak, że wszystko się udało i śpiworek bardzo się spodobał.

Pozdrawiam gorąco:)

24 komentarze:

  1. Ładny oryginalny śpiworek, bardzo dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiworek to świetna sprawa dla maluszka!
    Piękny jest ten ozdobny ścieg przy zamku.
    Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy śpiworek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu! Mistrzowska Robota, Bardzo ładny śpiworek - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł świetnie:)
    taki śpiworek używała moja Mała i bardzo sie przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny! Piękne materiałki i zawsze odszyty perfekcyjnie. Na pewno będzie dobrze służył nowej właścicielce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł Ci ten śpiworek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, pięknie uszyty, jak ze sklepu, masz talent! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny jest! Kiedys sama planowałam cos takiego uszyć swoim maluchom ale za długo sie zbierałam hehe:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny :) Aż mi żal, że moje dzieci już dawno wyrosły ze śpiworków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny i do tego cieplutki :)))) Suuper sobie z nim poradzilas :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwy cukiereczek:) Śliczny i słodziutki:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładny śpiworek!
    Śliczne detale w postaci malutkich serduszek i ozdobnego ściegu czynią go wyjątkowym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moc pěkně ušito. To budou sladké sny. Marie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super,wesoła praca i jaka przydatna,ja swoim dzieciom zawsze sama szyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wyszedł!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny na nadchodzące zimne dni , podoba mi się też naszyty wzór wykonany ściegiem dekoracyjnym <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ten śpiworek jest cudny. Super Ci wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko uszyłaś - wygląda na bardzo mięciutki i super cieplutki - maluszkowi będzie w nim błogo i przytulnie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że wyzwanie zaliczone na szóstkę!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny śpiworek. Mega zdolna babeczka z Ciebie więc śpiworek musiał się udać:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny spiworek. Sówki piekne. Tez sobie wybralam taki material i bede uczyc sie szyc

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...