niedziela, 16 lipca 2017

Stokrotki z krepiny

     Witam!
     Tym razem nie będzie nic szyciowego. Będą za to krepinowe stokrotki. Wcześniej kwiatki z bibuły czy krepiny robiłam do palmy wielkanocnej.
     Teraz, w środku lata, przyszła mi ochota na mały bukiecik.
Zrobiłam więc z krepiny 25 małych stokrotek. Robi się je bardzo szybko
 i przyjemnie.












     Przygotowałam ceramiczną osłonkę, wypełniłam ją suchą gąbką florystyczną
 i pokryłam  niewielką ilością włókien sizalowych.
     W tak przygotowanym podłożu ułożyłam moje stokrotki.
     Powstał bukiecik, który widać na powyższych zdjęciach.



     Pozdrawiam serdecznie:)

35 komentarzy:

  1. Śliczne!!! Bardzo ładnie wygląda ten bukiecik. Pięknie pokazane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne stokrotki :) Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły, pomimo że w środku lata kwitów nie brakuje, Twoje wyglądają jak żywe i nigdy nie zwiędną - to dobra alternatywa i urocza konkurencja dla polnych stokrotek. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczny ten stokrotkowy bukiecik Danusiu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu! Zauroczyły mnie te Twoje stokrotki są przeurocze - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. O takie jak na moim trawniku ! Zdolniacha ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje stokrotki. Kiedyś tez robiłam dość sporo krepinowych kwiatów , zostały mi spore zapasy krepiny . Może i mnie najdzie ochota na powrót do tej bardzo wdzięcznej techniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne, mi się marzy zrobienie takich kwiatków ale zawsze odkładam na później bo nie za bardzo wiem jak się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypada mi tylko podziwiać, gdyz sama nie robiłam nigdy kwiat9w z krepiny. Twojhe sa urocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak żywe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja cie! Ale cudowne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają jak żywe :).

    Super bukiecik :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu wkręcasz się w papier;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiatuszki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stokrotki wykręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie prezentuje się bukiecik;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały bukiecik, i jaki trwały! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny bukiecik stokrotek ,wyglądają jak żywe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny bukiecik. wiecznie swierzy

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i bardzo realistyczny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...