piątek, 22 stycznia 2016

Rocznicowe candy na Skrawku tęczy

     Witajcie! W tym miesiącu, a dokładnie 18 stycznia minął rok odkąd zaczęłam prowadzić mojego bloga. Dziękuję Wam bardzo za to, że tutaj zaglądacie i za wszystkie ciepłe słowa zostawione w komentarzach.
      Z tej okazji przygotowałam dla Was małą Rozdawajkę:)

 
   W skład nagrody wchodzą m. in. bieżnik haftowany haftem makowskim, patchworkowa poszewka oraz przydasie ( dobrane indywidualnie dla nagrodzonej osoby).


    Zapisy trwają od dziś do 28 lutego 2016 r. Wyniki zabawy ogłoszę 29 lutego 2016 r.

     Zasady zabawy są króciutkie:
1. Candy przeznaczone jest dla osób aktywnie prowadzących bloga.
2. W komentarzu pod tym postem napisz o chęci udziału w zabawie.
3. Wstaw  oddzielny post z informacją o zabawie lub umieść podlinkowany banerek na pasku bocznym.
4. Jeśli jesteś  Obserwatorem Skrawka tęczy otrzymujesz dodatkowy los.
5. Dodatkową nagrodę niespodziankę wylosuję wśród osób, które najczęściej zostawiają komentarz pod moimi postami.
     Serdecznie zapraszam do zabawy:)

41 komentarzy:

  1. Nie wstawiam osobnych postów z banerkami, więc za zabawę dziękuję, ale życzę wszystkim biorącym udział powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było do wyboru: post lub banerek, więc zapraszam ponownie:)

      Usuń
    2. Oj gapa, widocznie źle przeczytałam ;) Dziękuję za zaproszenie, wezmę udział w zabawie :)

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszego roku prowadzenia bloga. :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce w Twoim rozdaniu. Obserwuję od dawna.

    Zapraszam również na candy u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taki cukierek to ja chętnie się zapisuje;)

    OdpowiedzUsuń

  4. Wielkie gratulacje dla urodziny bloga.
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pierwszego roczku blogowania i życzę jeszcze wielu kolejnych owocnych lat . Nagroda bardzo kusząca , zwłaszcza ta patchworkowa podusia. Ale niestety nie wezmę udziału w Twojej zabawie . Przyczyna... jestem zdecydowana przeciwniczką pisania osobnego posta o Candy na innych blogach. Banerek na pasku bocznym jak najbardziej tak , osobny post zdecydowanie nie nawet jak by złoto rozdawali. I w tym jestem konsekwentna na moim blog nie znajdziesz ani jednego takiego posta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drga Aniu, przecież jest wybór, post lub banerk, co kto woli. Może się więc skusisz:)

      Usuń
    2. A to całkiem inna sprawa. Po takie cukierasy z radością stanę do kolejki.
      Banerek już wisi
      Buziaczki

      Usuń
  6. Ciekawa rozdawajka, korzystajcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek już wstawiony, jestem gotowa do udziału w zabawie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności!!! Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Roczka i życzę wielu następnych latek miłego blogowania:)
    Także zapisuję się na tak piękną rozdawajkę - poducha kusi:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się i ja.
    Obserwuję dawno...
    Gratuluję pierwszej rocznicy. U mnie z małym poślizgiem ale również będzie świętowanie... Póki co zostaję u Ciebie

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu obserwuję bloga, który pięknie się rozwija i życzę dalszego, miłego blogowania :)
    Nieśmiało zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się do super rozdawajki :) Gratuluję rocznicy i życzę wiele lat twórczego pisania. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje goraco rocznicy. Zagladam do ciebie bardzo chetnie i podziwiam twoje dziela.
    Zycze ci dalej duzo radosci z twoim blogiem.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy i też się przyłączam do zabawy:) Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Wybieram opcję z umieszczeniem banerka. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje roczku, życzę jeszcze dużo takich rocznic, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Banerek już u mnie na pasku bocznym,obserwuje jako Teresa M i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna ta nagroda! musiałam się zapisac!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych lat!
    Przyłączam się do zabawy.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tulipany, a Twoja poszewka jest cudna. I taki super bieżnik też by mi się przydał :).

    Z wielką chęcią zapisuję się :).

    Informacja na pasku bocznym. Dołączyłam też do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielka chęcią zgłaszam się do zabawy! I zostaję na dłużej - fanie tu Ciebie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez się zapisuję a banerek już zamieszczony:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje rocznicy i życzę wytrwałości w blogowym świecie. Piękne nagrody proponujesz więc zgłaszam się do Twojej zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zapisuję. Rocznica zasługuję żeby pogratulować :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i ja:-)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, banerek już u mnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję w kolejce :) Baner na blogu www.niezchin.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i życzę następnych fantastycznych lat blogowania.
    Ustawiam się w kolejce po tę piękną poszewkę i śliczny hafcik.
    Jestem pełna nadziei...
    Z przyjemnością Cię poobserwuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super nagrody, zgłaszam się. Obserwuję jako ja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pierwszego roczka i życzę Ci wielu kolejnych twórczych, blogowych lat! :-)
    Z wielką chęcią zapisuję się do zabawy, śliczne upominki!
    Masz świetne tło bloga, jak wstawiłaś to zdjęcie na tło?
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje. Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje gratulacje. Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności tutaj są do podziwiania..a ja dopiero teraz tu trafiłam, dodaje Twój blog do ulubionego paska by móc zaglądać i podziwiać, a do zabawy z przyjemnością dołączam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie cukierki apetyczne
    jak nie skusić się?!
    jak się oprzeć?!

    Zapraszam do mnie na Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie cukierki apetyczne
    jak nie skusić się?!
    jak się oprzeć?!

    Zapraszam do mnie na Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie cukierki apetyczne
    jak nie skusić się?!
    jak się oprzeć?!

    Zapraszam do mnie na Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...