poniedziałek, 23 marca 2015

Kolorowy "przepiśnik"

     Tym razem uszyłam coś dla siebie.
Jest to okładka na zeszyt z przepisami. Wiem, że to nic wielkiego, ale zawsze coś:)
     Poprzedni zeszyt został już zapełniony przepisami po ostatnią stronę, więc należałoby założyć nowy. Będzie w sam raz na świąteczne nowości.
     Okładkę uszyłam oczywiście z bawełnianych tkanin. Jest ona trójwarstwowa, pikowana. Zdobi ją aplikacja - muffinka.
     Doszyłam też dwie wstążeczki zakończone koralikami, żeby można było zaznaczyć interesujący nas przepis.
     Okładka idealnie pasuje na 180-cio kartkowy zeszyt wielkości B5.
Oto ona:







Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam serdecznie:))

13 komentarzy:

  1. W takim pięknym przepiśniku pewnie znajdą się wyjątkowe przepisy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik słodki jak ta muffina;) cieszy nas gdy w końcu zrobimy coś dla
    siebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. taki przepiśnik chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je nádherný :o)
    moc zdravím...
    Martina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się użyte materiały, świetnie pasują do tego projektu. Przepiśnik jest bardzo fajny, pewnie miło z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik jest cudny:) piękne ubranko mu uszyłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny przepiśnik, teraz to będzie czysta przyjemność sięgać do przepisów.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zeszycik na przepisik. Chciała bym mieć taki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To mi się podoba , może zachęcić do gotowania i pieczenia , ha ha uroczy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczny ten przepiśnik, pomysł genialny Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za ciepłe komentarze. Chętnych na taką okładkę zapraszam do kontaktu mailowego. Możemy np urządzić wymiankę:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepisnik ekstra.Ja też uszyłam sobie na dwa grubaśne zeszyty, wykonałam ze skrawków ale bez aplikacji i napisu, bo tego nie umiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...